Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób wykorzystujących rozmowę telefoniczną do nawiązywania efektywnych relacji z klientami. Uczestnicy zapoznają się z metodami telefonicznego dotarcia do klientów, ćwiczą sposób prowadzenia rozmowy oraz techniki rozwiewania wątpliwości rozmówców.
I. WSTĘP – SKUTECZNA SPRZEDAŻ
II. KOMUNIKACJA W TELEFONICZNYM KONTAKCIE Z KLIENTEM
III. ROZMOWA TELEFONICZNA JAKO NARZĘDZIE KONTAKTU Z KLIENTEM
IV. ROZWIĄZYWANIE OBIEKCJI I REAGOWANIE NA REKLAMACJE
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte dla indywidualnych osób – nie podajemy ceny dla 1 osoby.