Komunikacja - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRACOWNIKÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

2. Profesjonalna prezentacja

Zapytaj o ofertę 2. Profesjonalna prezentacja

Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie… A może tym razem, to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów… „Powiedz o czym będziesz mówił. Powiedz to. Powiedz o czym mówiłeś”.

Program szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.

Korzyści dla uczestników

  • Ugruntowanie wiedzy na temat zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności nawiązywania relacji z publicznością.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających wypowiedzi podczas dyskusji, debat i przemówień.
  • Zdobycie umiejętności budowania własnego wizerunku poprzez stosowanie skutecznych technik komunikacji.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudną”, sceptyczną publicznością.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik radzenia sobie z tzw. „trudnym”, sceptycznym rozmówcą.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Polecamy usługi szkoleniowe firmy RCbusiness Szkolenia&Coaching tym przedsiębiorstwom, które mają na względzie zwiększanie umiejętności i wiedzy swoich pracowników.

Sposób prowadzenia projektu był przemyślany i rzetelny, uwzględniający specyfikę funkcjonowania branży i przedsiębiorstwa. Wszystkie działania były wykonywane z ogromnym zaangażowaniem i poczuciem misji.

Program szkolenia został właściwie przygotowany uwzględniając indywidualne potrzeby naszych pracowników. Miła atmosfera oraz interesujący sposób przekazania wiedzy jest w tym przypadku nieocenionym elementem przeprowadzonego szkolenia.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania