Komunikacja - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRACOWNIKÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

3. Autoprezentacja

Zapytaj o ofertę 3. Autoprezentacja

AUTOPREZENTACJA – w psychologii, to sposób, w jaki każdy człowiek poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygnały niewerbalne komunikuje na zewnątrz kim jest, albo za kogo chciałby być uważany. AUTOPREZENTACJA – własny opis, prezentacja; przedstawienie siebie innym.

Program szkolenia

  • Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Jak wygląd zewnętrzny buduje postrzeganie naszej osoby w oczach innych ludzi?
  • Podstawowe typy/charakterystyki wizerunkowe.
  • Rola wizerunku w komunikacji biznesowej.
  • Elementy struktury wizerunku.
  • Zasady dress code i savoir vivre w biznesie.

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w tworzeniu własnego wizerunku.
  • Poznanie podstawowych zasad tworzenia prezentacji pod kątem wystąpień publicznych.
  • Poznanie metod radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wystąpień publicznych.
  • Zapoznanie się z zasadami dress codu i savoir vivre w biznesie.
  • Umocnienie swojego biznesowego wizerunku.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Program szkolenia został indywidualnie dopasowany do rzeczywistych potrzeb pracowników firmy. Szkolenie oparte było na ćwiczeniach warsztatowych odzwierciedlających rzeczywistość pracy handlowej przedsiębiorstwa. Znajomość branży oraz doświadczenie trenerskiej stanowiło wartość dodaną, która wpłynęła na wysoką jakość szkolenia.

Dziękujemy za szkolenie, na którym bez nudy i szybko płynął czas, a wskazówki będą zapamiętane. Fenomenalna prowadząca!

Szkolenie odbyło się w formie on-line i było przeprowadzone w sposób interaktywny – angażujący każdego uczestnika w szkolenie. Wartością dodaną była miła atmosfera oraz interesujący sposób przekazania wiedzy przez trenerkę.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania