Komunikacja - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRACOWNIKÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

1. Komunikacja w przedsiębiorstwie

Zapytaj o ofertę 1. Komunikacja w przedsiębiorstwie

„Wydawało mi się, że treść mojego maila była wystarczająco jasna. Czy to tak trudno odpowiedzieć od razu…” „Tym w marketingu, to się wydaje, że my do klientów jedziemy na kawę. Na kawę, to ja nie muszę jechać 100 km, naprawdę nie mam czasu na odpisywanie na te ich maile. Nic nie mają do roboty, tylko wymyślanie tabelek…”.

Program szkolenia

  • Jak się ze sobą porozumiewać, by być rozumianym zgodnie z własną intencją?
  • Różne działy, różne cele – czyli bariery w komunikacji wewnątrz firmy.
  • Zniekształcenia w komunikacji utrudniające współpracę.
  • Jak napisać zrozumiałego e-maila?
  • Techniki sprawdzania komunikatów.
  • Bezkonfliktowe przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Jak rozmawiać, gdy jednak powstanie konflikt?

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej i zdobycie umiejętności ich stosowania.
  • Zdobycie umiejętności prawidłowego nawiązywania relacji z innymi pracownikami.
  • Poznanie własnego stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do dalszego rozwoju.
  • Poznanie technik werbalnych, ułatwiających komunikację podczas pracy (techniki udzielania informacji zwrotnej, przekazywania informacji o zadaniu: „action plan” i parafraza – czyli sprawdzanie zrozumienia wypowiedzi).
  • Poznanie roli własnego nastawienia i postawy wobec innych dla komunikacji interpersonalnej i budowy właściwych relacji z ludźmi.
  • Wzrost samoświadomości i odpowiedzialności za budowanie relacji z innymi pracownikami, a przez to budowanie właściwej atmosfery pracy.
  • Wzajemne poznanie, integracja i nawiązanie lepszych relacji z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa.

DLA KOGO: pracownicy, managerowie.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Szkolenie zostało poprowadzone przez Panią Katarzynę Kłodę, która zrealizowała zakres tematyczny w sposób profesjonalny i na wysokim poziomie merytorycznym.

Pani Kasia potrafiła skupić 100% uwagę grupy jednocześnie mając podejście indywidualne do każdego. Doceniam zaangażowanie.

Program szkolenia został właściwie przygotowany uwzględniając indywidualne potrzeby naszych pracowników. Miła atmosfera oraz interesujący sposób przekazania wiedzy jest w tym przypadku nieocenionym elementem przeprowadzonego szkolenia.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć umiejętności komunikacyjne pracowników?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania