Zarządzanie sprzedażą - tematy szkoleń:
Zarządzanie sprzedażą - tematy szkoleń
Szkolenie dedykowane jest wszystkim managerom sprzedaży (dyrektorom handlowym, regionalnym kierownikom sprzedaży), którzy zarządzają zespołami handlowymi, a więc odpowiedzialni są za realizację wyników sprzedaży zespołów i pojedynczych handlowców. Celem szkolenia jest przekazanie managerom sprzedaży wiedzy i ukształtowanie umiejętności wpływania na pracę handlowców znajdujących się w zarządzanym zespole w sposób prowadzący do realizacji zakładanych dla niego wyników sprzedaży.
I. OBSZARY WPŁYWU MANAGERA SPRZEDAŻY NA ZESPÓŁ
II. NARZĘDZIA WPŁYWU MANAGERA SPRZEDAŻY NA ZESPÓŁ
III. METODY ROZWOJOWE W PRACY Z ZESPOŁEM HANDLOWCÓW.
IV. METODA 4KROKÓW™ – WPROWADZENIE
DLA KOGO: kierownicy sprzedaży, trenerzy, managerowie zespołów handlowych.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.