Zarządzanie sprzedażą - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

2. Skuteczny manager sprzedaży - zarządzanie zespołem handlowym

Zapytaj o ofertę 2. Skuteczny manager sprzedaży - zarządzanie zespołem handlowym

Cele szkolenia

Szkolenie dedykowane jest wszystkim managerom sprzedaży (dyrektorom handlowym, regionalnym kierownikom sprzedaży), którzy zarządzają zespołami handlowymi, a więc odpowiedzialni są za realizację wyników sprzedaży zespołów i pojedynczych handlowców. Celem szkolenia jest przekazanie managerom sprzedaży wiedzy i ukształtowanie umiejętności wpływania na pracę handlowców znajdujących się w zarządzanym zespole w sposób prowadzący do realizacji zakładanych dla niego wyników sprzedaży.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat obszarów działań wykonywanych przez handlowców, od których zależy poziom sprzedaży, jaką realizują;
  • Zdobycie wiedzy na temat sposobów wykorzystywania informacji pochodzących z narzędzi typu CRM, SFA do zarządzania pracą handlowców;
  • Umiejętność wyznaczania zmian w działaniach jakie handlowiec ma podjąć, aby realizować cel sprzedażowy w kolejnych okresach;
  • Umiejętność prowadzenia rozmów omawiających wyniki sprzedaży z handlowcami o różnym poziomie wiedzy, umiejętności, doświadczenia i zaangażowania w wykonywaną pracę.

Program szkolenia

I. OBSZARY WPŁYWU MANAGERA SPRZEDAŻY NA ZESPÓŁ

  • Funkcje kierownicze jako narzędzia zarządzania zespołem;
  • Obszary wpływu managera na wynik sprzedaży zespołu;
  • Źródła informacji o efektach pracy zespołu: KPI, plan i raport pracy handlowca, CRM.
  • MODEL 4S – model skuteczności pracy handlowców;

 

II. NARZĘDZIA WPŁYWU MANAGERA SPRZEDAŻY NA ZESPÓŁ

  • Na czym polega zarządzanie działaniami zespołu handlowców;
  • Rodzaje i częstotliwość spotkań z zespołem;
  • Rodzaje i częstotliwość spotkań indywidualnych z handlowcami;
  • Mail jako narzędzie komunikacji i delegowania zadań;

 

III. METODY ROZWOJOWE W PRACY Z ZESPOŁEM HANDLOWCÓW.

  • Wiedza, umiejętności i postawa – dlaczego handlowiec nie ma wyników sprzedaży?
  • Elementy zarządzania sytuacyjnego Blancharda;
  • Trening on the job/ sales coaching, podejście coachingowe, mentoring – podstawowe informacje;
  • Tell Show Do Check – technika szybkiego rozwoju umiejętności;
  • Wybrane techniki udzielania informacji zwrotnej;

 

IV. METODA 4KROKÓW™ – WPROWADZENIE

  • Co to jest Metoda 4Kroków™;
  • Etapy analizy celów i działań w Metodzie 4Kroków™:
  • KROK 1. Analiza założeń (dotyczących celów i zaplanowanych działań);
  • KROK 2. Analiza bieżącej sytuacji (gdzie jestem w celu i jakie działania mnie do tego doprowadziły);
  • KROK 3. Projektowanie zmian (wyznaczenie nowych celów/ celów pośrednich i zadań prowadzących do ich wykonania);
  • KROK 4. Rewizja i kontrola (czy wykonujesz działania prowadzące do celu).

 

DLA KOGO: kierownicy sprzedaży, trenerzy, managerowie zespołów handlowych.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania