Zarządzanie sprzedażą - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

Zarządzanie sprzedażą METODA 4 KROKÓW™

Zapytaj o ofertę Zarządzanie sprzedażą METODA 4 KROKÓW™

„Jedynym sposobem na poprawę wyników zespołu jest skupianie się na działaniach podejmowanych przez sprzedawców i na dbaniu o to, aby były realizowane we właściwym kierunku”.

Program szkolenia

  • METODA 4 KROKÓW™ w zarządzaniu działaniami sprzedażowymi handlowców.
  • Metody rozwojowe w pracy z zespołem handlowców.
  • Krok pierwszy. Określenie celu.
  • Krok drugi. Analiza sytuacji.
  • Krok trzeci. Projektowanie działań.
  • Krok czwarty. Rewizja i kontrola.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność prowadzenia rozmowy zarządczej (omówienie wyników sprzedaży) w powiązaniu z działaniami wykonywanymi przez handlowca.
  • Umiejętność prowadzenia analizy działań podległych handlowców i odnajdywania w nich błędów uniemożliwiających realizację wyników pojedynczych osób.
  • Umiejętność wyznaczania zmian w działaniach jakie handlowiec ma podjąć, aby realizować cel sprzedażowy w kolejnych okresach.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów omawiających wyniki sprzedaży z handlowcami o różnym poziomie wiedzy, umiejętności, doświadczenia i zaangażowania w wykonywaną pracę.

DLA KOGO: kierownicy sprzedaży, trenerzy, managerowie zespołów handlowych.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania