Zarządzanie sprzedażą - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

Podstawy zarządzania

Zapytaj o ofertę Podstawy zarządzania

„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej”.

Czy zarządzania można się nauczyć?

Jak pracować z ludźmi, by skutecznie wykonywali zlecone im zadania?

Jak często ich kontrolować i jak udzielać informacji zwrotnej?

Program szkolenia

  • Jaka jest rola managera wobec jego podwładnych?
  • Czym są funkcje kierownicze?
  • Co jest warunkiem skuteczności każdego managera?
  • Kolega jako podwładny – osadzenie w roli kierowniczej.
  • Zasady kontrolowania nastawionego na realizację celu.
  • Czym jest leadership?
  • Zasady komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu.
  • Techniki informacji zwrotnej.
  • Technika zarządzania trudnym pracownikiem.
  • Co to jest delegowanie?
  • Skuteczne przekazywanie zadań do wykonania?
  • Podstawowe zasady motywowania.
  • Style przywództwa, a praktyka kierowania.

Korzyści dla uczestników

  • Wiedza na temat współczesnego rozumienia roli managera.
  • Umiejętność wykorzystywania funkcji kierowniczych w praktyce.
  • Umiejętność zarządzania kolegami z zespołu.
  • Umiejętność wyznaczania celów podwładnym i zarządzania dla ich realizacji.
  • Wiedza na temat zasad komunikacji interpersonalnej oraz umiejętność stosowania ich w rozmowie z podwładnymi.
  • Zdobycie umiejętności prawidłowego delegowania zadań.
  • Zdobycie umiejętności prawidłowego wydawania poleceń.
  • Umiejętność stosowania technik informacji zwrotnej.
  • Umiejętność doboru metody pracy z podwładnym do jego stażu pracy.
  • Wiedza na temat tego, jak nie demotywować podwładnych.
  • Znajomość różnych stylów zarządzania.

DLA KOGO: managerowie lub kandydaci na managerów.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Zdecydowanie polecam Panią Iwonę Reszkowską i RCbusiness Szkolenia&Coaching wszystkim firmom, dla których ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania