Certyfikowany Trener Biznesu, coach, magister psychologii i prawa. Od 12 lat zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji. Swoje biznesowe doświadczenie zdobywała pracując w organizacjach jako trener wewnętrzny oraz pracownik działu HR, gdzie odpowiedzialna była za rozwój pracowników na wszystkich szczeblach organizacji oraz merytoryczne wsparcie kadry menadżerskiej.
Specjalizuje się w takich tematach jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, zarządzanie z uwzględnieniem różnorodności pracowników, zarządzanie emocjami, coaching oraz szkolenia managerskie z tematu budowania własnej efektywności – zarządczej i osobistej, grywalizacja, podnoszenie efektywności pracy zespołów biznesowych, aktywizacja potencjału twórczego pracowników.
Proponowane przez nią szkolenia są zawsze pełne merytorycznych treści, które w umiejętny sposób przekazuje swoim uczestnikom. Z uwagi na swoje bogate doświadczenie, każdą przekazywaną treść jest w stanie wzbogacić o realne przykłady, co pozwala uczestnikom w przystępny sposób zrozumieć mechanizmy, o których mowa na szkoleniu. Jej ulubioną tematyką warsztatową jest efektywność osobista. Według niej, ten rodzaj kompetencji interpersonalnych ma fundamentalne znaczenie w biznesie, pozwala bowiem z sukcesem realizować cele, wprowadzać zmiany oraz udoskonalać pracę zespołową.