Wojciech posiada unikalny zasób doświadczeń zarówno od strony sprzedażowej, jak i zakupowej. Znakomicie orientuje się również w zagadnieniach logistycznych. Specjalizuje się w szkoleniach z takich obszarów jak: techniki zakupowe, techniki sprzedaży, negocjacje sprzedażowe i zakupowe, budowanie i wdrażanie strategii zakupowej, zarządzanie zakupami w firmie, optymalizacja procesów logistycznych, automatyzacja procesów logistycznych, zarządzanie organizacją sprzedażową, matematyka handlowa i ekonomia behawioralna oraz zarządzanie projektem. Wojciech posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, zakupach i logistyce magazynowej i transportowej z poziomu najwyższych stanowisk menedżerskich. Pracował między innymi jako dyrektor sprzedaży dywizji KAM u polskiego dystrybutora jednego z największych koncernów chemiczno-kosmetycznych świata, Procter&Gamble. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, zakupowymi i logistyką w branży farmaceutycznej. Przez wiele lat, w różnych organizacjach był również odpowiedzialny za wdrożenia IT i zakupy usług zewnętrznych.