Finalizacja sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej
Szkolenia sprzedażowe

Finalizacja sprzedaży - tematy szkoleń

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Ewa Matczuk

Ewa Matczuk

e.matczuk@rcbusiness.com.pl +48 539 602 722

1. Techniki finalizacji sprzedaży

Zapytaj o ofertę 1. Techniki finalizacji sprzedaży

Doświadczeni sprzedawcy wiedzą jak duże znaczenie w procesie sprzedaży ma nawiązanie relacji z klientem. Gdy jednak dochodzi do rozmowy o finalizacji sprzedaży, najbardziej doświadczonym sprzedawcom często brakuje odwagi, aby osiągnąć maksimum (wartości, ilości) sprzedaży już tutaj, już teraz. Choć trudno im się do tego przyznać, boją się tej najważniejszej części rozmowy handlowej.

Program szkolenia

  • Metody przełamywania oporu przed skutecznym zamykaniem wizyt handlowych.
  • Co zwiększa skuteczność zamknięcia sprzedażowego?
  • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu.
  • Filary zamknięcia sprzedażowego.
  • Podstawowe zasady negocjacji.
  • Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży.
  • Rozwiązywanie obiekcji klientów.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie skuteczności finalizacji rozmów handlowych.
  • Umiejętność rozpoznawania sygnałów gotowości do zakupu.
  • Umiejętność praktycznego stosowania technik finalizacji transakcji.
  • Umiejętność postępowania w przypadku pojawiających się podczas zamknięcia sprzedażowego obiekcji.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Tworzenie kampanii – zaproszenie, wiadomości i follow up. Ogrom ciekawych przykładów. Prezentacja trenera dała mi inne spojrzenie na tego typu działanie.

W ramach zajęć uczestnicy nie tylko poszerzyli swoją wiedzę merytoryczną, ale mieli również okazję przećwiczyć prowadzenie prezentacji w praktyce. W ramach warsztatów samodzielnie przeanalizowali i skorygowali popełniane w tym zakresie błędy.

Polecam współpracę z Ewą Matczuk w zakresie szkoleń marketingowych i obsługi social sellingu. Wysoko cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie, imponuje mi jej komplementarna wiedza, którą chętnie dzieli się w trakcie szkoleń. Jest przy tym sympatyczną i ciepłą osobą, z którą miło i efektywnie realizuje się projekty szkoleniowe.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania