Finalizacja sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej
Szkolenia sprzedażowe

Finalizacja sprzedaży - tematy szkoleń

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Ewa Matczuk

Ewa Matczuk

e.matczuk@rcbusiness.com.pl +48 539 602 722

2. Sztuka negocjacji

Zapytaj o ofertę 2. Sztuka negocjacji

“Poczucie konieczności nigdy nie sprzyja negocjacjom”. Benjamin Franklin Pamiętasz ostatni kontrakt, warunki handlowe, stanowisko, o których rozmawiałeś ze swoimi partnerami w biznesie? Wychodząc ze spotkania wiedziałeś, że te warunki, to nie wszystko, co można było uzgodnić? Wielu ludzi daje z siebie dużo, o wiele za mało oczekując w zamian.

Program szkolenia

  • Przygotowanie do negocjacji: czas, miejsce, batna, mlatna.
  • Cechy skutecznego negocjatora.
  • Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces, struktura, etapy negocjacji.
  • Co należy negocjować?
  • Style i techniki negocjacji.
  • Kontr techniki negocjacyjne.
  • Podstawowe błędy w trakcie negocjacji.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność właściwego przygotowania do procesu negocjacji.
  • Wykształcenie postaw komunikacyjnych właściwych dla osiągania sukcesu w procesie negocjacji.
  • Umiejętność wyznaczania celów negocjacji : MLATNA, BATNA, cel maximum, cel minimum.
  • Poznanie i umiejętność stosowania zasad udzielania ustępstw podczas rozmów negocjacyjnych.
  • Umiejętność dobierania „kart negocjacyjnych” oraz wykorzystywania ich dla utrzymania głównego celu negocjowanej umowy / kontraktu.
  • Poznanie i przyswojenie psychologicznych aspektów procesu negocjacji.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania zakupowych i sprzedażowych technik negocjacji.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Polecam współpracę z Ewą Matczuk w zakresie szkoleń marketingowych i obsługi social sellingu. Wysoko cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie, imponuje mi jej komplementarna wiedza, którą chętnie dzieli się w trakcie szkoleń. Jest przy tym sympatyczną i ciepłą osobą, z którą miło i efektywnie realizuje się projekty szkoleniowe.

Pani prowadząca jest przemiłą osobą, która w bezstresowy sposób przeprowadziła naszą grupę przez zawiłe tajniki sprzedaży ekspedienckiej.

Bardzo ciekawe i ważne w życiu handlowca był szczegółowo i perfekcyjnie omówiony temat klasyfikacji klienta z podziałem na kolory teraz można dokładniej sobie podzielić klientów i odpowiednio przygotować się na spotkanie z przygotowaną ofertą.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania