Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń
Prospecting - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców i managerów sprzedaży, którzy chcą nauczyć się skutecznie pozyskiwać nowych klientów. Podczas szkolenia uczestnicy dowiadują się, jakie metody dotarcia do potencjalnych klientów są najbardziej skuteczne w branży, w której prowadzą działania sprzedażowe. Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy na temat tego, jak przygotować się właściwie do wykonywania działań prospectingowych, aby maksymalizować ich skuteczność. Uczestnicy dowiadują się jak nawiązywać pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami, a także jak oceniać skuteczność swoich działań.
I. PROSPECTING – NOWOCZESNE METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
II. ELEMENTY WPŁYWAJĄCE NA SKUTECZNOŚĆ PROSPECTINGU
III. COLD CALLING (zimne telefony) – JAKO METODA PROSPECTINGU
IV. COLD MAILING (zimne maile) – JAKO METODA PROSPECTINGU
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.