Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

1. Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Zapytaj o ofertę 1. Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Cele szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców i managerów sprzedaży, którzy chcą nauczyć się skutecznie pozyskiwać nowych klientów. Podczas szkolenia uczestnicy dowiadują się, jakie metody dotarcia do potencjalnych klientów są najbardziej skuteczne w branży, w której prowadzą działania sprzedażowe. Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy na temat tego, jak przygotować się właściwie do wykonywania działań prospectingowych, aby maksymalizować ich skuteczność. Uczestnicy dowiadują się jak nawiązywać pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami, a także jak oceniać skuteczność swoich działań.

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie konieczności zastosowania nowych sposobów dotarcia do klientów.
  • Umiejętność doboru właściwych dla branży metod dotarcia do klientów.
  • Umiejętność zarządzania i oceny procesu pozyskiwania nowych klientów przez zespół sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy o nowych źródłach danych na temat potencjalnych klientów.
  • Umiejętność doboru kanału kontaktu z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży.
  • Umiejętność mierzenia skuteczności metod prospectingowych.

Program szkolenia

I. PROSPECTING – NOWOCZESNE METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Co to jest prospecting- wprowadzenie;
  • Metody dotarcia do nowych klientów, a proces sprzedaży;
  • Metody dotarcia do nowych klientów: cold calling, cold mailing;
  • Nowoczesne kanały dotarcia do klientów: social selling, LinkedIn;

 

II. ELEMENTY WPŁYWAJĄCE NA SKUTECZNOŚĆ PROSPECTINGU

  • Przygotowanie listy docelowych klientów;
  • Dobór klientów docelowych;
  • Osoba decyzyjna a persona zakupowa;
  • Planowanie częstotliwości działań prospectingowych;
  • Katalog, oferta, strona www – elementy wspierające Twoje działania;
  • Lejek sprzedaży, czas dotarcia do nowych klientów, KPI – jak oceniać skuteczność prospectingu;

 

III. COLD CALLING (zimne telefony) – JAKO METODA PROSPECTINGU

  • Od czego zależy skuteczność telefonicznych rozmów z klientami;
  • Struktura rozmowy telefonicznej – RECEPCJA;
  • Struktura rozmowy telefonicznej – ROZMOWA Z OSOBĄ DECYZYJNĄ;
  • Działania po rozmowie telefonicznej;
  • Ilość i częstotliwość rozmów telefonicznych;

 

IV. COLD MAILING (zimne maile) – JAKO METODA PROSPECTINGU

  • Cele i rodzaje wiadomości e-mail w prospectingu;
  • Zasada AIDA;
  • Struktura wiadomości e-mail;
  • Ilość i częstotliwość wysyłania wiadomości e-mail do potencjalnych klientów;
  • Jak łączyć wiadomości e-mail z rozmowami telefonicznymi na etapie dotarcia
    do nowych klientów.

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Na szkoleniu poznałyśmy typy osobowości jakimi jesteśmy oraz jakimi mogą być nasi klienci, co pozwoliło zrozumieć reakcje w zachowaniach. Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób, co pozwoliło na zapamiętanie większej ilości informacji.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania