Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

2. Cold calling – telefoniczna rozmowa handlowa

Zapytaj o ofertę 2. Cold calling – telefoniczna rozmowa handlowa

Handlowcy dzwonią: „zająć pięć minutek czasu, aby zaprezentować ofertę”, a następnie zalewają rozmówcę potokiem słów. Brak umiejętności prowadzenia rozmów przez handlowców powoduje, że wielu potencjalnych klientów odkłada słuchawkę prawie po przywitaniu.

Jak dzwoniąc skutecznie docierać do klientów?

Jak prowadzić rozmowę z potencjalnym klientem, żeby wzbudzić jego zainteresowanie?

Jakie techniki są skuteczne w Twojej branży?

Program szkolenia

  • Na czym polega „cold calling”?
  • Kiedy „cold calling” jest skutecznym działaniem prospectingowym?
  • Jak „ocieplić” zimne telefony?
  • Jak zwiększać liczbę połączeń z osobami decyzyjnymi?
  • Jak wykorzystać inne kanały prospectingu, by skutecznie dzwonić na zimno?
  • Jak przygotować bazę do działań cold callingowych?
  • Cold calling – dobór skutecznej techniki odpowiedniej dla branży.
  • Dzień i godzina – czyli kiedy najlepiej wykonać telefon.
  • Jak skutecznie przekonać recepcję?
  • Prawidłowa struktura rozmowy telefonicznej B2B lub B2C.
  • Rozwiązanie obiekcji podczas rozmowy telefonicznej.
  • Technika follow up po pierwszym kontakcie.

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie skutecznych metod prowadzenia zimnych rozmów telefonicznych.
  • Poprawa skuteczności nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
  • Zdobycie umiejętności przygotowania dobrej bazy kontaktów.
  • Poznanie sposobów na „ocieplenie” telefonów do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność wyboru najlepszego czasu na wykonywanie telefonów do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność prowadzenia pierwszych rozmów telefonicznych z potencjalnym klientem.
  • Zdobycie umiejętności budowania relacji i zdobywania informacji w kontakcie z recepcją.
  • Umiejętność budowania dobrego pierwszego wrażenia i pozytywnych relacji podczas pierwszych rozmów z potencjalnym klientem.
  • Umiejętność poprowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej, która wzbudza zainteresowanie rozmówcy.
  • Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów: nie mam teraz czasu, proszę zadzwonić później, nie jestem zainteresowany.
  • Umiejętność utrzymania kontaktu z klientem.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Zdecydowanie polecam Panią Iwonę Reszkowską i RCbusiness Szkolenia&Coaching wszystkim firmom, dla których ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania