Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

1. Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Zapytaj o ofertę 1. Metody nowoczesnego prospectingu w sprzedaży

Jak podają raporty Gartnera, w procesach zakupowych klientów zachodzą „sejsmiczne zmiany”. Od handlowców wymaga to innych sposobów działania w dotarciu do potencjalnych klientów i nowych sposobów nawiązywania kontaktów z nimi.

Jak szybciej i skuteczniej docierać do potencjalnych klientów?

Jak mierzyć skuteczność działań prospectingowych?

Jak dobrać najskuteczniejsze dla twojej branży metody dotarcia do nowych klientów?

Program szkolenia

  • Co to jest prospecting?
  • Jak zmiany zachowań zakupowych klientów wpływają na działania prospectingowe?
  • Główne kanały pozyskiwania potencjalnych klientów (inbound, outbound).
  • Metody prospectingu: cold calling, cold mailing, social selling, wizyty osobiste, targi branżowe.
  • Wybór metod dotarcia do nowych klientów, a branża i kanał sprzedaży.
  • Jakie są nowe źródła informacji o potencjalnych klientach?
  • Lejek sprzedaży i ścieżka sprzedaży jako narzędzia oceny skuteczności prospectingu.
  • Dobór kluczowych KPI.

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie konieczności zastosowania nowych sposobów dotarcia do klientów.
  • Umiejętność doboru właściwych dla branży metod dotarcia do klientów.
  • Umiejętność zarządzania i oceny procesu pozyskiwania nowych klientów przez zespół sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy o nowych źródłach danych na temat potencjalnych klientów.
  • Umiejętność doboru kanału kontaktu z potencjalnym klientem w procesie sprzedaży.
  • Umiejętność mierzenia skuteczności metod prospectingowych.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Na szkoleniu poznałyśmy typy osobowości jakimi jesteśmy oraz jakimi mogą być nasi klienci, co pozwoliło zrozumieć reakcje w zachowaniach. Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób, co pozwoliło na zapamiętanie większej ilości informacji.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania