Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

3. Social selling na LinkedIn – narzędzie nowoczesnego prospectingu

Zapytaj o ofertę 3. Social selling na LinkedIn – narzędzie nowoczesnego prospectingu

Cele szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców, managerów i pozostałych pracowników działów sprzedaży, którzy pragną zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się jak wykorzystać platformę LinkedIn, aby szybciej i skuteczniej docierać do nowych klientów (prospecting) oraz budując relacje z osobami decyzyjnymi w tym kanale social media, zwiększać sprzedaż (social selling). Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy na temat tego, jak stworzyć profesjonalny profil i budować sieć kontaktów wspierającą sprzedaż. Uczestnicy dowiadują się jak wykorzystać LinkedIn w procesie sprzedaży i jak łączyć działania na tej platformie z cold callingiem, aby poprawić i przyspieszyć także efekty bezpośrednich działań sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność przygotowania wiarygodnego profilu osobistego na LinkedIn.
  • Umiejętność stosowania formuł ułatwiających wyszukiwanie potrzebnych informacji.
  • Zdobycie wiedzy potrzebnej do podjęcia decyzji co do wyboru typu konta osobistego.
  • Umiejętność wsparcia działań prospectingowych za pomocą Sales Navigatora.
  • Poznanie metod budowania wiadomości do potencjalnych klientów: wiadomość zapraszająca oraz wiadomości budujące relacje.
  • Poznanie podstawowych zasad pisania treści postów.
  • Umiejętność zbudowania kampanii sprzedażowej na LinkedIn.
  • Poznanie wskaźników oceny skuteczności działań oraz ich właściwej interpretacji.

Program szkolenia

I. CO TO JEST LINKEDIN?

  • Czym jest i jak działa LinkedIn?
  • Korzyści z posiadania konta na LinkedIn;
  • Rodzaje i funkcje kont na LinkedIn;
  • Działania na LinkedIn w zależności od celu;

 

II. JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY PROFIL NA LINKEDIN?

  • Profesjonalny i skuteczny profil krok po kroku;
  • The Social Selling Index (SSI), czyli jak za pomocą narzędzia zmierzyć skuteczność własnych działań na LinkedIn oraz ocenić potencjał do sprzedaży?

 

III. JAK BUDOWAĆ WSPIERAJĄCĄ SPRZEDAŻ SIEĆ KONTAKTÓW?

  • Sieć i stopnie kontaktów –możliwości naszych działań i aktywności;
  • Jak skutecznie stworzyć i rozszerzać sieć kontaktów wspierającą sprzedaż;
  • Metody wyszukiwania potencjalnych klientów (osób decyzyjnych).

 

IV. LINKEDIN SALES NAVIGATOR – NARZĘDZIE TWORZENIA BAZY DANYCH

  • Czym jest i do czego służy Sales Navigator?
  • Rozszerzone funkcje i możliwości narzędzia w praktyce;
  • Jak za pomocą narzędzia Sales Navigator stworzyć bazę danych i usprawnić proces sprzedaży na Linkedin?

 

V. ŁĄCZENIE DZIAŁAŃ NA LINKEDIN Z COLD CALLINGIEM I COLD MAILINGIEM

  • Sposoby wykorzystania LinkedIN jako narzędzia prospectingu;
  • Jak poprawić skuteczność docierania do osób decyzyjnych za pomocą LinkedIN?
  • Przyspieszenie efektów działań cold callingowych i cold mailingowych dzięki LinkedIN;
  • Inne narzędzia cyfrowe ułatwiające docieranie do decydentów.

 

VI. SOCIAL SELLING –PODSTAWOWE INFORMACJE

  • Social Selling – czym jest?
  • Jak wykorzystać social selling na LinkedIN do znalezienia odpowiednich klientów;
  • Budowanie relacji i realizacja celów sprzedażowych za pomocą działań social sellingowych na LinkedIn.

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Zdecydowanie polecam Panią Iwonę Reszkowską i RCbusiness Szkolenia&Coaching wszystkim firmom, dla których ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania