Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń
Prospecting - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców, managerów i pozostałych pracowników działów sprzedaży, którzy pragną zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się jak wykorzystać platformę LinkedIn, aby szybciej i skuteczniej docierać do nowych klientów (prospecting) oraz budując relacje z osobami decyzyjnymi w tym kanale social media, zwiększać sprzedaż (social selling). Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy na temat tego, jak stworzyć profesjonalny profil i budować sieć kontaktów wspierającą sprzedaż. Uczestnicy dowiadują się jak wykorzystać LinkedIn w procesie sprzedaży i jak łączyć działania na tej platformie z cold callingiem, aby poprawić i przyspieszyć także efekty bezpośrednich działań sprzedażowych.
I. CO TO JEST LINKEDIN?
II. JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY PROFIL NA LINKEDIN?
III. JAK BUDOWAĆ WSPIERAJĄCĄ SPRZEDAŻ SIEĆ KONTAKTÓW?
IV. LINKEDIN SALES NAVIGATOR – NARZĘDZIE TWORZENIA BAZY DANYCH
V. ŁĄCZENIE DZIAŁAŃ NA LINKEDIN Z COLD CALLINGIEM I COLD MAILINGIEM
VI. SOCIAL SELLING –PODSTAWOWE INFORMACJE
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.