Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

4. Cold mailing – jako metoda dotarcia do klientów

Zapytaj o ofertę 4. Cold mailing – jako metoda dotarcia do klientów

Cold mailing (zimne wiadomości) to metoda docierania do osób mogących być naszymi klientami za pomocą wiadomości mailowych. Choć bywa mylony z e-mail marketingiem, nie jest nim. Jest działaniem wspierającym pierwsze kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami, gdy sprzedający i kupujący jeszcze się nie znają. Głównym celem wysyłania wiadomości typu cold mail jest nawiązanie kontaktu docelowo umożliwiającego sprzedaż.

Jak wysyłać mailing do potencjalnych klientów, by skutecznie nawiązać relacje?

Jak napisać wiadomość, która zainteresuje potencjalnego klienta?

Co mówią o naszych działaniach wskaźniki konwersji?

Program szkolenia

  • Cold mailing – czym jest i kiedy go wykorzystać.
  • Jak budować bazę adresów do cold mailingu?
  • Wysyłanie wiadomości cold e-mail a RODO.
  • Jak pisać wiadomości do klientów?
  • Materiały marketingowe wspierające wiadomości email.
  • Częstotliwość działań cold mailingowych.
  • Oprogramowanie do automatyzacji kampanii cold mailingowych.
  • Wskaźniki oceny działań cold mailingowych.
  • Jak łączyć cold mailing z innymi metodami prospectingu?

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność wykorzystywania zimnych maili jako metody dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność prowadzenia działań cold mailingowych zgodnych z RODO.
  • Poznanie sposobów formułowania treści wiadomości do potencjalnych klientów.
  • Umiejętność doboru tematów wiadomości oraz materiałów marketingowych wspierających skuteczność podejmowanych działań: ebook, landing page tematyczny, grafika, blog i inne.
  • Umiejętność wysyłania wiadomości z właściwą częstotliwością i we właściwych odstępach czasu.
  • Umiejętność doboru oceny wskaźników oceny podejmowanych działań.
  • Poznanie sposobów na poprawę skuteczności cold mailingu.
  • Umiejętność łączenia cold mailingu z innymi metodami prospectingu: social selling na LinkedIn, cold calling.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

Zdecydowanie polecam Panią Iwonę Reszkowską i RCbusiness Szkolenia&Coaching wszystkim firmom, dla których ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania