Prospecting, czyli jak pozyskiwać klientów - tematy szkoleń

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

2. Cold calling – telefoniczna rozmowa handlowa

Zapytaj o ofertę 2. Cold calling – telefoniczna rozmowa handlowa

Cele szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób wykorzystujących rozmowę telefoniczną do nawiązywania efektywnych relacji z klientami. Uczestnicy zapoznają się z metodami telefonicznego dotarcia do klientów, ćwiczą sposób prowadzenia rozmowy oraz techniki rozwiewania wątpliwości rozmówców.

Korzyści dla uczestników

  • Znajomość etapów prawidłowej telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych przez telefon.
  • Umiejętność skutecznego stosowania werbalnych technik sprzedażowych podczas telefonicznej rozmowy handlowej.
  • Poprawa skuteczności umawiania spotkań handlowych.
  • Umiejętność reagowania na obiekcje i zastrzeżenia klientów.

Program szkolenia

I. WSTĘP – SKUTECZNA SPRZEDAŻ

  • Kiedy sprzedaż jest skuteczna?
  • Sprzedaż telefoniczna;
  • Cele telefonicznych rozmów handlowych;

 

II. KOMUNIKACJA W TELEFONICZNYM KONTAKCIE Z KLIENTEM

  • Podstawowe zasady komunikacji;
  • Rola kanałów komunikacji w rozmowie telefonicznej;
  • Mówienie – tempo, ton głosu, warstwa werbalna;
  • Rola słuchania podczas rozmowy telefonicznej;

 

III. ROZMOWA TELEFONICZNA JAKO NARZĘDZIE KONTAKTU Z KLIENTEM

  • Typy rozmów telefonicznych;
  • Przygotowanie do rozmowy telefonicznej;
  • Struktura telefonicznej rozmowy handlowej typu cross-selling i up-selling;

 

IV. ROZWIĄZYWANIE OBIEKCJI I REAGOWANIE NA REKLAMACJE

  • Czym są obiekcje i dlaczego się pojawiają?
  • Typy obiekcji;
  • Kroki rozwiązywania obiekcji;
  • Sposób reagowania na reklamacje;
  • Techniki werbalnego rozwiązywania obiekcji.

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte dla indywidualnych osób – nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Zdecydowanie polecam Panią Iwonę Reszkowską i RCbusiness Szkolenia&Coaching wszystkim firmom, dla których ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania