Obsługa sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ PODWYŻSZYĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej
Szkolenia sprzedażowe

Obsługa sprzedaży - tematy szkoleń

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Ewa Matczuk

Ewa Matczuk

e.matczuk@rcbusiness.com.pl +48 539 602 722

1. Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta

Zapytaj o ofertę 1. Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta

,,Obsługa Klienta nie powinna być tylko działem. Obsługa klienta jest zadaniem wszystkich pracowników".

Program szkolenia

  • Profesjonalna komunikacja z klientem.
  • Podstawowe zasady komunikacji w kontakcie z klientem.
  • Kroki kontaktów z klientami w ramach BOK.
  • Rozwiązywanie obiekcji i reagowanie na trudne sytuacje.
  • Standardy w profesjonalnym kontakcie z klientami.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności prawidłowej komunikacji interpersonalnej w kontakcie telefonicznym/osobistym z klientami.
  • Poznanie sposobów budowania relacji z klientami pozwalających na utrzymanie ich lojalności w długim okresie.
  • Umiejętność stosowania werbalnych technik skutecznego przekazywania informacji produktowych.
  • Umiejętność reagowania na negatywne emocje w rozmowach z klientami.
  • Zdobycie umiejętności reagowania na zgłaszane reklamacje.
  • Poznanie obowiązujących standardów komunikacji w obsłudze klienta.

DLA KOGO: pracownicy Biura Obsługi klienta, managerowie Biura Obsługi klienta.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Szkolenie zostało przygotowane oraz przeprowadzone w sposób rzetelny, fachowy i dynamiczny jednocześnie prezentując wysoki poziom przygotowania merytorycznego.

Bardzo dużo ćwiczeń, które pomogły poćwiczyć zagadnienia w praktyce. Super atmosfera. Duża otwartość prowadzącej szkolenie.

Sposób prowadzenia projektu był przemyślany i rzetelny, uwzględniający specyfikę funkcjonowania branży i przedsiębiorstwa. Wszystkie działania były wykonywane z ogromnym zaangażowaniem i poczuciem misji.

Napisz do nas!

Chcesz podwyższyć standard obsługi klienta?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania