Dział zakupów - tematy szkoleń

CHCESZ PODWYŻSZYĆ SKUTECZNOŚĆ PRACOWNIKÓW DZIAŁU ZAKUPÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

1. Negocjacje zakupowe

Zapytaj o ofertę 1. Negocjacje zakupowe

Praktyka współpracy z przedsiębiorstwami – bez względu na ich wielkość – pokazuje nikłą znajomość zasad i technik negocjacji zakupowych wśród personelu odpowiedzialnego za dokonywanie zakupów. Dostawcy wykorzystują uległość, brak obrony przed manipulacją, brak nawyków negocjacyjnych ze strony kupców, aby realizować swoje cele sprzedażowe i marżowe. Warsztat ma na celu wyposażyć osoby odpowiedzialne za zakupy w wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji zakupowych.

Program szkolenia

  • Jak negocjować telefonicznie?
  • Obawy przed negocjacjami i negocjowaniem.
  • Opór dostawcy.
  • Obrona przed manipulacją.
  • Asertywność.
  • Blefowanie i ustępowanie.
  • Poszukiwanie alternatywnych dostawców.
  • Etapy procesu negocjacji.
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym (własną firmą).

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie znaczenia i korzyści negocjacji zakupowych.
  • Przyswojenie wiedzy na temat różnic w prowadzeniu negocjacji telefonicznych, on-line, e-mail.
  • Wskazanie i nazwanie zagrożeń ze strony doświadczonego i wyszkolonego handlowca.
  • Zburzenie mitów dotyczących asertywności, manipulacji, „nie da się” i „to ode mnie nie zależy”.
  • Przyswojenie złotej zasady wzajemności i wymiany.
  • Ocena umiejętności negocjacyjnych uczestników przez trenera.

DLA KOGO: zaopatrzeniowcy, specjaliści ds. zakupów, kupcy, kierownicy/managerowie zakupów, sourcing manager’owie, kierownicy kategorii zakupowych, kierownicy sprzedaży ds. kluczowych klientów (key accounts).

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe (w zależności od potrzeb).

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Trenerzy prowadzący

Opinie

Sposób prowadzenia projektu był przemyślany i rzetelny, uwzględniający specyfikę funkcjonowania branży i przedsiębiorstwa. Wszystkie działania były wykonywane z ogromnym zaangażowaniem i poczuciem misji.

Polecamy usługi szkoleniowe firmy RCbusiness Szkolenia&Coaching tym przedsiębiorstwom, które mają na względzie zwiększanie umiejętności i wiedzy swoich pracowników.

Szkolenie odbyło się w formie on-line i było przeprowadzone w sposób interaktywny – angażujący każdego uczestnika w szkolenie. Wartością dodaną była miła atmosfera oraz interesujący sposób przekazania wiedzy przez trenerkę.

Napisz do nas!

Chcesz podwyższyć skuteczność pracowników działu zakupów?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania