Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

1. Techniki sprzedaży konsultacyjnej – rozmowa handlowa

Zapytaj o ofertę 1. Techniki sprzedaży konsultacyjnej – rozmowa handlowa

Sprzedaż konsultacyjna - to podejście do rozmowy handlowej zakładające, że zadaniem handlowca jest zdobycie zaufania klienta, razem z klientem zidentyfikowanie jego potrzeb i przedstawienie swojej propozycji jako najlepsze ich zaspokojenie.

Jak zbudować wiarygodność i zaufanie klienta?

Jak zdobyć informacje od klienta na temat jego potrzeb?

Jak skutecznie sfinalizować sprzedaż pokazując klientowi, że oferta zaspokaja jego potrzeby?

Program szkolenia

  • Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej.
  • Emocje i potrzeby – podstawowe czynniki podjęcia decyzji zakupowej.
  • Techniki komunikacji podczas rozmowy z klientem.
  • Etapy rozmowy handlowej.
  • Aktywne słuchanie – zrozumienie i budowanie relacji.
  • Otwarcie rozmowy z klientem – budowanie pierwszego wrażenia.
  • Prawidłowe podanie celu wizyty.
  • Sondowanie – technika zadawania pytań.
  • Technika leadingu – prowadzenie klienta w rozmowie handlowej.
  • Zbieranie informacji o uświadomionych potrzebach klienta.
  • Odkrywanie potrzeb, których klient nie jest świadomy
  • Cecha – korzyść – potrzeba – marketingowe składowe produktu w sprzedaży.
  • Czym jest unikalna propozycja sprzedażowa (USP)?
  • Jak wykorzystać wiedzę produktową w sprzedaży?
  • Techniki prezentacji produktu – krótko i językiem korzyści.
  • Sygnały gotowości do zakupu.
  • Struktura idealnego zamknięcia sprzedażowego.
  • Zamknięcie sprzedażowe – maksymalizacja efektów.
  • Podstawowe techniki finalizacji negocjacji w zamknięciu sprzedaży.
  • Jak wykorzystać narzędzia wsparcia sprzedaży (promocja, 2+1, rabat, itp.).

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad nowoczesnej sprzedaży – sprzedaży konsultacyjnej.
  • Umiejętność oddziaływania na emocje klienta sprzyjające pozytywnej decyzji sprzedażowej.
  • Rozumienie zależności pomiędzy kolejnymi etapami rozmowy handlowej.
  • Umiejętność otwarcia rozmowy z nowym i stałym klientem.
  • Umiejętność zastosowania technik pozwalających na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia.
  • Poznanie i umiejętność zastosowania technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwalających na zbudowanie dobrych relacji podczas rozmowy z klientem.
  • Umiejętność stosowania pytań i skutecznego docierania do potrzeb klientów.
  • Poznanie właściwej metody krótkiego prezentowania produktu, usługi językiem korzyści.
  • Umiejętność rozpoznania właściwego momentu przejścia do zamknięcia sprzedaży.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.
  • Umiejętność wykorzystywania marketingowych narzędzi firmowych w negocjacjach sprzedażowych.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania