Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przygotowuje sprzedawców / handlowców do prowadzenia rozmów handlowych. Uczestnicy szkolenia poznają i uczą się wykorzystywać w praktyce konkretne techniki ułatwiające nawiązanie relacji z klientem, prezentację produktu, a przede wszystkim finalizację sprzedaży.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób (handlowcy, kierownicy sprzedaży), które chcą usprawnić swoje umiejętności komunikacyjne w sprzedaży. Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak motywować klienta do zakupu, odkrywać razem z klientem jego potrzebę i pomóc mu spełnić ją przy pomocy produktu.
I. TECHNIKI SPRZEDAŻY – WPROWADZENIE DO ROZMOWY HANDLOWEJ
II. IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTÓW – PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY Z KLIENTEM
III. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W SPRZEDAŻY
IV. OTWARCIE ROZMOWY HANDLOWEJ
– Przywitanie
– Przedstawienie
– Podanie celu wizyty
– Pytanie o czas.
V. SONDOWANIE POTRZEB KLIENTA
– Sondowanie cz. Ogólna – zbieranie informacji, docieranie do potrzeb uświadomionych;
– Sondowanie cz. Szczegółowa – kreowanie potrzeb.
VI. PREZENTACJA PRODUKTU
VII. ZAMKNIĘCIE ROZMOWY HANDLOWEJ
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.