Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

7. Merchandising

Zapytaj o ofertę 7. Merchandising

Jak często wchodzimy kupić konkretny produkt, ale bogactwo oferty doprowadza do tego, że przebieramy, szukamy innego smaku czy zapachu. Rozglądamy się za „dwa w cenie jednego”, a w końcu i tak kupujemy towar, który jest najlepiej wyeksponowany, po który najwygodniej sięgnąć. Według najnowszych badań 70% decyzji zakupowych konsumenci podejmują w miejscu sprzedaży (Point of Purchase International). Te liczby świadczą wyraźnie jak ważna jest rola merchandisingu we współczesnym handlu.

Program szkolenia

  • Merchandising a merchandising w Polsce.
  • Cele merchandisingu.
  • Ogólne zasady merchandisingu.
  • Psychologia zachowań konsumenta – reguły rządzące kupującymi.
  • Planowanie efektywnej strategii merchandisingowej.
  • Visual merchandising w praktyce.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy o podstawowych zasadach i regułach merchandising’u.
  • Umiejętność prawidłowego wykonania ekspozycji sklepu i półki z towarem.
  • Umiejętność urządzania promocji w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż.
  • Wiedza o tym, jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy.
  • Praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze, a niekoniecznie najtaniej.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania