Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

5. Techniki utrzymywania klientów

Zapytaj o ofertę 5. Techniki utrzymywania klientów

Cele szkolenia

Szkolenie ukierunkowuje pracę sprzedawców na długofalową współpracę z klientami, opartą nie tylko o działania podejmowane w trakcie procesu sprzedaży, ale również o tzw. „serwis posprzedażowy”. Techniki kreowania lojalności klientów pozwalają handlowcom na stabilizację procesu sprzedaży oraz realizację jej stabilnego wzrostu.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat tego, kiedy rzeczywiście zaczyna się proces utrzymywania klientów.
  • Poznanie procesu tworzenia postawy lojalnościowej u klientów.
  • Umiejętność identyfikacji przyczyn będących powodem odejść klientów.
  • Zdobycie wiedzy na temat metod utrzymywania długoterminowych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania technik i narzędzi utrzymywania klientów: CRM, program lojalnościowy, narzędzi social – communication i innych.

Program szkolenia

I. ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTÓW

  • Utrzymanie klientów – dlaczego to takie ważne?
  • Przyczyny, dla których odchodzą klienci.
  • Stały klient – to jaki?
  • Podstawowe obszary wpływu na długofalowe relacje z klientami.

 

II. TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTÓW – WPŁYW HANDLOWCA

  • Kiedy zaczyna się utrzymywanie klientów?
  • Obszary wpływu sprzedawcy.
  • 4 poziomy obsługi klientów.
  • 7 zasad zdobywania klientów na całe życie.

 

III. TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTÓW – WPŁYW HANDLOWCA

  • 4 wymiary postrzegania produktów.
  • CRM – czyli budowanie relacji.
  • Cross selling i up selling.
  • Program lojalnościowy.
  • Komunikacja – badanie zadowolenia klientów.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Pani prowadząca jest przemiłą osobą, która w bezstresowy sposób przeprowadziła naszą grupę przez zawiłe tajniki sprzedaży ekspedienckiej.

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania