Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie ukierunkowuje pracę sprzedawców na długofalową współpracę z klientami, opartą nie tylko o działania podejmowane w trakcie procesu sprzedaży, ale również o tzw. „serwis posprzedażowy”. Techniki kreowania lojalności klientów pozwalają handlowcom na stabilizację procesu sprzedaży oraz realizację jej stabilnego wzrostu.
I. ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTÓW
II. TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTÓW – WPŁYW HANDLOWCA
III. TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTÓW – WPŁYW HANDLOWCA
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.