Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

5. Techniki utrzymywania klientów

Zapytaj o ofertę 5. Techniki utrzymywania klientów

“Żyjemy w czasach, gdy rynki zmieniają się tak dynamicznie jak nigdy dotąd. Dlatego właśnie miarą skutecznego biznesu, miarą skuteczności sprzedawców jest tak naprawdę to, jak długo klienci pozostają przy produktach/usługach jednej firmy”.

Program szkolenia

  • Czym jest sprzedaż długookresowa?
  • Taktyka “złotego strzału”, a taktyka “stabilnego wzrostu”?
  • Czynniki kształtujące u klientów poziom zaufania.
  • Techniki i działania kreowania lojalności klientów.
  • Działania utrzymujące kontakty “posprzedażowe”.
  • Powody dla których to się opłaca.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat tego, kiedy rzeczywiście zaczyna się proces utrzymywania klientów.
  • Poznanie procesu tworzenia postawy lojalnościowej u klientów.
  • Umiejętność identyfikacji przyczyn będących powodem odejść klientów.
  • Zdobycie wiedzy na temat metod utrzymywania długoterminowych relacji z klientami.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystywania technik i narzędzi utrzymywania klientów: CRM, program lojalnościowy, narzędzi social – communication i innych.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Pani prowadząca jest przemiłą osobą, która w bezstresowy sposób przeprowadziła naszą grupę przez zawiłe tajniki sprzedaży ekspedienckiej.

Profesjonalne przekazanie wiedzy z zakresu kompetencji niezbędnych u pracowników zatrudnionych w biurze obsługi klienta, poparte zostało umiejętnościami zastosowania odpowiednich technik w praktyce skutecznie angażując uczestników warsztatu.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania