Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

3. Trudny klient

Zapytaj o ofertę 3. Trudny klient

Reklamacja lub obiekcja klienta. Na co reagujesz w pierwszej kolejności: na sprawę czy na emocje? Wielu sprzedawców traktuje obiekcje jak problem, odmowę czy niechęć klienta. Dziś wiemy, że są sygnałem ze strony klienta, który w rzeczywistości może oznaczać zainteresowanie. Trudna sytuacja – obiekcja, reklamacja czy zastrzeżenie – jak reagować właściwie?

Program szkolenia

  • Przyczyny powstawania trudnych sytuacji.
  • Rodzaje trudnych sytuacji: obiekcje, reklamacje, zastrzeżenia.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie w rozmowie z klientem.
  • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klientów podczas procesu sprzedaży?
  • Obiekcje – dlaczego się pojawiają?
  • Obiekcje na wszystkich etapach wizyty handlowej.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Reklamacje – jak postąpić, by nie stracić klienta.

Korzyści dla uczestników

  • Zrozumienie przyczyn powstawania i charakteru tzw. „trudnych sytuacji”.
  • Umiejętność dostosowania sposobu postępowania w zależności od rodzaju sytuacji.
  • Poznanie technik – kroków reagowania na obiekcje i reklamacje.
  • Zdobycie umiejętności stosowania technik rozwiązywania obiekcji.
  • Wykształcenie właściwego nastawienia do trudnych rozmów z klientami, usunięcie strachu przed nimi.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Na szkoleniu poznałyśmy typy osobowości jakimi jesteśmy oraz jakimi mogą być nasi klienci, co pozwoliło zrozumieć reakcje w zachowaniach. Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób, co pozwoliło na zapamiętanie większej ilości informacji.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania