Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

4. Sprzedaż na rynku konkurencji

Zapytaj o ofertę 4. Sprzedaż na rynku konkurencji

Znasz taką sytuację: Dzwonisz, albo spotykasz się z klientem, aby zainteresować go ofertą produktów/usług, które sprzedajesz. Słyszysz od niego: “… ale my korzystamy już i jesteśmy bardzo zadowoleni z …”. Oprócz takiego stwierdzenia klient prezentuje Ci wszystkie walory oferty Twojej konkurencji, zupełnie tak, jak gdyby w tej firmie pracował. Jak nawiązywać skuteczne kontakty handlowe z “klientami konkurencji”.

Program szkolenia

  • Co muszę wiedzieć o klientach związanych z konkurencją?
  • Jakie informacje są dla mnie kluczowe i jak je zbierać?
  • Techniki dotarcia do osób decyzyjnych.
  • Rozmowa handlowa z “klientem konkurencji”.
  • Metody argumentacji za promowanym produktem/usługą.
  • Techniki rozwiązywania obiekcji.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności analizowania i wykorzystywania informacji o rynku, produktach, ofercie konkurencji.
  • Umiejętność dobierania klientów do współpracy.
  • Umiejętność doboru technik dotarcia do klientów i sposobów nawiązywania relacji na konkurencyjnym rynku.
  • Umiejętność dotarcia do luk w potrzebach klientów korzystających już z podobnych usług czy produktów oferowanych przez konkurencję.
  • Umiejętność zastosowania technik rozwiązywania obiekcji pojawiających się podczas rozmów handlowych, właśnie z klientami lojalnymi wobec konkurencyjnych firm

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

W ramach zajęć uczestnicy nie tylko poszerzyli swoją wiedzę merytoryczną, ale mieli również okazję przećwiczyć prowadzenie prezentacji w praktyce. W ramach warsztatów samodzielnie przeanalizowali i skorygowali popełniane w tym zakresie błędy.

Pani prowadząca jest przemiłą osobą, która w bezstresowy sposób przeprowadziła naszą grupę przez zawiłe tajniki sprzedaży ekspedienckiej.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania