Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

6. Prezentacja handlowa

Zapytaj o ofertę 6. Prezentacja handlowa

Wyobraź sobie salę pełną ludzi, którzy czekają na Twoje wystąpienie… A może tym razem to tylko koledzy z zespołu lub małe grono klientów… „Powiedz o czym będziesz mówił. Powiedz to. Powiedz o czym mówiłeś.”

Program szkolenia

  • Przygotowanie do prezentacji: miejsce, czas, uczestnicy.
  • Dobór narzędzi do prezentacji.
  • Mowa ciała i ruch podczas wystąpienia publicznego.
  • Dynamika wystąpienia publicznego.
  • Techniki komunikacji werbalnej: ton głosu i magia słowa.
  • Etapy wystąpienia.
  • Trudny uczestnik – sposoby reagowania.
  • Zamknięcie sprzedażowe prezentacji – czy to możliwe?
  • Działania marketingowe utrzymujące relacje po prezentacji.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności samodzielnego przygotowania prezentacji.
  • Ukształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych potrzebnych podczas wystąpień publicznych.
  • Zdobycie umiejętności właściwego poprowadzenia wystąpienia.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystania prezentacji jako narzędzia sprzedażowego.
  • Poznanie metod reagowania na zaczepki tzw. „trudnych uczestników”.
  • Dzięki części praktycznej – możliwość wykonania pierwszych własnych prezentacji w gronie pozostałych uczestników.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Polecam współpracę z Ewą Matczuk w zakresie szkoleń marketingowych i obsługi social sellingu. Wysoko cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie, imponuje mi jej komplementarna wiedza, którą chętnie dzieli się w trakcie szkoleń. Jest przy tym sympatyczną i ciepłą osobą, z którą miło i efektywnie realizuje się projekty szkoleniowe.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania