Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

2. Przygotowanie do wizyty handlowej

Zapytaj o ofertę 2. Przygotowanie do wizyty handlowej

„Sukces w każdej dziedzinie życia polega na robieniu właściwych rzeczy we właściwy sposób. Nie będziesz wiedział jak działać skutecznie, bez odpowiedniego przygotowania. Nie będziesz wiedział czy działałeś skutecznie bez analizy efektów”.

Program szkolenia

  • Przedstawiciel handlowy/sprzedawca – co należy do jego obowiązków?
  • Od czego zależy sukces w pracy handlowca?
  • Jak zarządzać własnym terenem sprzedażowym?
  • CRM – zarządzanie bazą klientów.
  • Targetowanie – metoda doboru klientów.
  • Przygotowanie przed wizytą sprzedażową.
  • Analiza wyników sprzedażowych.
  • Postawa i wartości skutecznego handlowca.

Korzyści dla uczestników

  • Wybudowanie w sobie odpowiedniej postawy wobec firmy, produktów.
  • Wykształcenie nastawienia na wytrwałą i efektywną pracę.
  • Poznanie technik zarządzania własnym terenem sprzedażowym.
  • Umocnienie odpowiedniej postawy wobec klientów.
  • Zapoznanie się z podstawowymi etapami wizyty handlowej.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Na szkoleniu poznałyśmy typy osobowości jakimi jesteśmy oraz jakimi mogą być nasi klienci, co pozwoliło zrozumieć reakcje w zachowaniach. Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób, co pozwoliło na zapamiętanie większej ilości informacji.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania