Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

10. Windykacja należności

Zapytaj o ofertę 10. Windykacja należności

Opóźnienia w płatnościach klientów nie pozostają bez wpływu na sytuację ekonomiczną firm. Odzyskanie niespłaconych należności na drodze polubownej jest sztuką, którą trzeba ciągle doskonalić. „…właśnie wysłałem przelew…” – który nigdy nie dochodzi… „…sam Pan wie, jaka jest bieda. Nic się nie sprzedaje. Klientów jak na lekarstwo, ledwo wiążę koniec z końcem. Jak będę miał, to zapłacę. Ale kiedy? Nie wiem…” – jakże często słyszane od niesolidnych płatników.

Program szkolenia

  • Co mi wolno? – podstawowe aspekty prawne windykacji polubownej.
  • Jakie moje działania zachęcają do opóźnień w płatnościach?
  • Struktura telefonicznej i/lub osobistej rozmowy windykacyjnej.
  • Przyczyny powstawania zadłużeń.
  • Typologia klientów – dłużników.
  • Wymówki klientów – techniki reagowania.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie ilości skutecznych rozmów windykacyjnych z klientami.
  • Umiejętność rozpoznawania i reagowania na popularne wymówki dłużników.
  • Znajomość podstawowych zasad prawnych legalnej windykacji polubownej.
  • Wykształcenie asertywnej postawy wobec nierzetelnych płatników.
  • Umiejętność reagowania na obiekcje i zastrzeżenia klientów.

*Zawartość szkolenia może obejmować temat windykacji telefonicznej i/lub osobistej w zależności od potrzeby uczestników.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Na szkoleniu poznałyśmy typy osobowości jakimi jesteśmy oraz jakimi mogą być nasi klienci, co pozwoliło zrozumieć reakcje w zachowaniach. Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób, co pozwoliło na zapamiętanie większej ilości informacji.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Polecam współpracę z Ewą Matczuk w zakresie szkoleń marketingowych i obsługi social sellingu. Wysoko cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie, imponuje mi jej komplementarna wiedza, którą chętnie dzieli się w trakcie szkoleń. Jest przy tym sympatyczną i ciepłą osobą, z którą miło i efektywnie realizuje się projekty szkoleniowe.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania