Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

11. Cross selling i up selling - techniki podwyższania wartości transakcji

Zapytaj o ofertę 11. Cross selling i up selling - techniki podwyższania wartości transakcji

Jak pokazują badania dotyczące wartości pojedynczej transakcji zakupowej, klienci nie wybierają ofert produktów najtańszych. Często finalnie wybierają te produkty, które początkowo uważają za zbyt drogie. Tańszy produkt wybierają wówczas, gdy w droższym nie widzą dla siebie żadnych dodatkowych wartości.

Program szkolenia

  • Cross selling, up selling – podstawowe informacje.
  • Podstawy podejmowania decyzji zakupowej.
  • Up selling i cross selling – struktura rozmowy handlowej.
  • Sondowanie i prezentacja – przygotowanie do decyzji zakupowej.
  • Finalizacja sprzedaży z wykorzystaniem cross sellingu i up sellingu.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy na temat sposobu podejmowania decyzji zakupowych przez klientów.
  • Zdobycie informacji na temat wykorzystania wiedzy produktowej do tworzenia wachlarza dodatkowych potrzeb klientów.
  • Umiejętność zdobywania informacji o kliencie budującej pełny obraz jego potrzeb umożliwiający do-sprzedaż dodatkowych produktów.
  • Poznanie sposobów prowadzenia rozmowy z klientem rozszerzającej ich świadomość co do posiadanych potrzeb związanych z daną ofertą produktową.
  • Umiejętność rozmowy z klientem o korzyściach i wartościach dodanych wynikających z zakupu przez nich szerszej oferty.
  • Umiejętność prowadzenia zamknięcia sprzedaży na produkty o wyższej wartości czy też z uwzględnieniem decyzji o zakupie dodatkowego asortymentu.
  • Umiejętność rezygnacji z dodatkowych wersji produktów dla utrzymania transakcji.

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Bardzo dziękuję za profesjonalne przeprowadzenie prezentacji, ogromną wiedzę, która została przedstawiona w sposób przejrzysty i klarowny.

Pozytywne usposobienie trenera, jego profesjonalizm i zobrazowanie zagadnień problematycznych a także fakt, iż mimo obszernej wiedzy, podkreślono, że szkolenie jest dla nas i możemy się mylić oraz popełniać błędy i nie trzeba się tego obawiać czy wstydzić a wręcz przeciwnie – popełnienie „gaf” pozwoliło utrwalić przekazaną wiedzę i zaprezentowany materiał.

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania