Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich handlowców, którzy chcą zwiększyć efektywność i skuteczność swojej pracy poprzez poprawę celowości działań przygotowujących ich do wizyt sprzedażowych.
Sprzedawcy uczestniczący w szkoleniu, poznając metody szukania i analizy informacji, zwiększają skuteczność swoich działań handlowych. Działania handlowców będące wynikiem analizy sytuacji na ich terytorium sprzedażowym, obniżają koszty ich pracy oraz przyspieszają moment osiągania oczekiwanych wyników.
I. PRZYGOTOWANIE DO WIZYT HANDLOWYCH
II. TARGETOWANIE – PODSTAWY PLANOWANIA HANDLOWEGO
III. EFEKTYWNA WIZYTA HANDLOWA
IV. INDYWIDUALNA PRACA Z UCZESTNIKAMI
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.