Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców, sprzedawców, pracowników BOK i managerów sprzedaży, którzy mają w swojej ofercie produkty o różnych wersjach cenowych, czy też produkty komplementarne. Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientami dający możliwość skutecznej sprzedaży wyższej wartościowo wersji produktu, czy też komplementarnych produktów i usług, efektem czego jest podwyższenie wartości pojedynczej transakcji.
I. CROSS SELLING, UP SELLING – PODSTAWOWE INFORMACJE.
II. PODSTAWY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWEJ.
III. UP SELLING I CROSS SELLING – STRUKTURA ROZMOWY HANDLOWEJ.
IV. SONDOWANIE I PREZENTACJA – PRZYGOTOWANIE DO DECYZJI ZAKUPOWEJ.
V. FINALIZACJA SPRZEDAŻY Z WYKORZYSTANIEM CROSS SELLINGU I UP SELLINGU.
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.