Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich sprzedawców, którzy pragną pogłębić umiejętności prowadzenia rozmów z klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie handlowców do właściwego reagowania na „trudne sytuacje” – obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia. Podczas szkolenia uczestnicy poznają różnice pomiędzy rodzajami trudnych sytuacji. Uczą się radzić sobie z obiekcjami oraz właściwie, profesjonalnie reagować na reklamacje. Poznają przyczyny „trudnych zachowań” odwiedzanych klientów, a także techniki skutecznego reagowania na nie.
Celem szkolenia jest „oswojenie trudnych sytuacji” oraz wyposażenie handlowców w narzędzia do ich rozwiązywania, pozwalające na dalszą, udaną współpracę z klientami, a więc dalszą sprzedaż.
I. TRUDNE SYTUACJE – Z CZYM MAMY DO CZYNIENIA?
II. KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY
III. TRUDNE SYTUACJE A PROCES SPRZEDAŻY
IV. TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z REKLAMACJAMI KLIENTÓW
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.