Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

4. Sprzedaż na rynku konkurencji

Zapytaj o ofertę 4. Sprzedaż na rynku konkurencji

Cele szkolenia

Szkolenie przygotowuje handlowców/sprzedawców do efektywnych wizyt handlowych na konkurencyjnych rynkach produktów i usług. Pozwala poznać skuteczne metody dotarcia i nawiązania relacji z klientami, którzy od lat związani są z konkurencyjnymi firmami. Daje narzędzia do rozmów na temat potrzeb klientów i oferowanych produktów, czy usług pozwalające na finalizację sprzedaży. Uczy metod i technik rozwiązywania obiekcji klientów, pojawiających się właśnie podczas rozmów handlowych z klientami współpracującymi z konkurencją.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności analizowania i wykorzystywania informacji o rynku, produktach, ofercie konkurencji.
  • Umiejętność dobierania klientów do współpracy.
  • Umiejętność doboru technik dotarcia do klientów i sposobów nawiązywania relacji na konkurencyjnym rynku.
  • Umiejętność dotarcia do luk w potrzebach klientów korzystających już z podobnych usług czy produktów oferowanych przez konkurencję.
  • Umiejętność zastosowania technik rozwiązywania obiekcji pojawiających się podczas rozmów handlowych, właśnie z klientami lojalnymi wobec konkurencyjnych firm.

 

Program szkolenia

I. PRZYGOTOWANIE SPRZEDAŻY NA RYNKU KONKURENCYJNYM

  • Wiedza o rynku i produktach;
  • Moja oferta a oferta konkurencji;
  • Targetowanie – metoda doboru klientów do współpracy;
  • Konkretny klient – zbieranie informacji;

 

II. STRATEGIE DOTARCIA DO KLIENTÓW KONKURENCJI

  • Metoda śnieżnej kuli;
  • Drzewo pieniędzy;
  • Strategia salami;
  • Okazja do spotkania;

 

III. METODY NAWIĄZANIA RELACJI Z KLIENTEM

  • Działania marketingowe;
  • Rozmowa telefoniczna;
  • Kontakt osobisty;
  • Jest nas dwóch;

 

IV. CONSULTIVE SELLING – NOWOCZESNY MODEL SPRZEDAŻY

  • Na czym opiera się consultive selling
  • Struktura rozmowy handlowej z klientem konkurencji
  • Potrzeby klienta – poznaj je dokładnie, uświadom je klientowi
  • Prezentacja oferty metodą KISS
  • Techniki finalizacji sprzedaży;

 

V. OBIEKCJE KLIENTÓW

  • Czym są i dlaczego powstają:
  • Rodzaje obiekcji:
  • Nie mam czasu.
  • Jestem zadowolony z…
  • Nie widzę powodu….
  • Nie interesuje mnie.
  • Kroki rozwiązywania obiekcji;
  • Werbalne techniki argumentacji.

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden dzień szkoleniowy.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

W ramach zajęć uczestnicy nie tylko poszerzyli swoją wiedzę merytoryczną, ale mieli również okazję przećwiczyć prowadzenie prezentacji w praktyce. W ramach warsztatów samodzielnie przeanalizowali i skorygowali popełniane w tym zakresie błędy.

Pani prowadząca jest przemiłą osobą, która w bezstresowy sposób przeprowadziła naszą grupę przez zawiłe tajniki sprzedaży ekspedienckiej.

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania