Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

6. Prezentacja handlowa

Zapytaj o ofertę 6. Prezentacja handlowa

Cele szkolenia

Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia prezentacji jako formy wystąpienia publicznego. Uczestnicy dowiadują się, jak przygotować swoje wystąpienie, jakich użyć narzędzi jak je wykorzystać. Poznają kroki prawidłowego prowadzenia prezentacji oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi uczestnikami.

Szkolenie prowadzone jest w sposób praktyczny. Zdobytą wiedzę i umiejętności uczestnicy wykorzystują podczas samodzielnie przygotowanej i prowadzonej prezentacji, której nagranie analizują wraz z innymi uczestnikami spotkania.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności samodzielnego przygotowania prezentacji.
  • Ukształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych potrzebnych podczas wystąpień publicznych.
  • Zdobycie umiejętności właściwego poprowadzenia wystąpienia.
  • Zdobycie umiejętności wykorzystania prezentacji jako narzędzia sprzedażowego.
  • Poznanie metod reagowania na zaczepki tzw. „trudnych uczestników”.
  • Dzięki części praktycznej – możliwość wykonania pierwszych własnych prezentacji w gronie pozostałych uczestników.

Program szkolenia

I. PRZYGOTOWANIE DO PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  • Cel prezentacji: o czym i do kogo będę mówił?;
  • Przygotowanie treści i formy prezentacji;
  • Przygotowanie miejsca prezentacji;
  • Dodatkowe materiały – co mogę wykorzystać podczas spotkania?;
  • Rola wyglądu podczas wystąpień publicznych;

 

II. MÓW, POKAZUJ I ANGAŻUJ – UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE

  • Werbalny i niewerbalny kanał komunikacji;
  • Postawa ciała, gestykulacja, sposób poruszania się;
  • Tempo mówienia podczas prezentacji;
  • Techniki wpływania na „dynamikę publiczności”;
  • Techniki werbalne podczas wystąpień publicznych;

 

III. KROKI (STRUKTURA) PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  • Zanim rozpoczniesz;
  • Krok I. Otwarcie (powiedz, o czym będziesz mówił);
  • Krok II. Ciało wystąpienia (powiedz to);
  • Krok III. Zamknięcie prezentacji (powiedz o czym mówiłeś);
  • Kontakt  z klientem po prezentacji sprzedażowej;

 

IV. METODY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI UCZESTNIKAMI

  • Zanim rozpoczniesz wystąpienie – analiza publiczności;
  • Dlaczego trudny uczestnik jest trudny?;
  • Pytania, zastrzeżenia i obiekcje – jak na nie reagować?;
  • Werbalne techniki argumentowania.

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Polecam współpracę z Ewą Matczuk w zakresie szkoleń marketingowych i obsługi social sellingu. Wysoko cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie, imponuje mi jej komplementarna wiedza, którą chętnie dzieli się w trakcie szkoleń. Jest przy tym sympatyczną i ciepłą osobą, z którą miło i efektywnie realizuje się projekty szkoleniowe.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania