Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia prezentacji jako formy wystąpienia publicznego. Uczestnicy dowiadują się, jak przygotować swoje wystąpienie, jakich użyć narzędzi jak je wykorzystać. Poznają kroki prawidłowego prowadzenia prezentacji oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi uczestnikami.
Szkolenie prowadzone jest w sposób praktyczny. Zdobytą wiedzę i umiejętności uczestnicy wykorzystują podczas samodzielnie przygotowanej i prowadzonej prezentacji, której nagranie analizują wraz z innymi uczestnikami spotkania.
I. PRZYGOTOWANIE DO PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ
II. MÓW, POKAZUJ I ANGAŻUJ – UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE
III. KROKI (STRUKTURA) PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ
IV. METODY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI UCZESTNIKAMI
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.