Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Techniki sprzedaży - tematy szkoleń
Szkolenie jest przeznaczone dla personelu sklepów, mającego bezpośredni kontakt z klientem (obsługa, kierownicy). Celem szkolenia jest budowanie pozytywnych postaw ekspedientów w procesie obsługi klienta, uświadomienie roli komunikacji i nawiązania relacji z klientami podczas rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy poznają techniki sprzedaży i prezentacji, poznają metody rozmowy z klientem, pozwalającej na poznanie ich potrzeb i przedstawienie produktów w sposób motywujący do zakupu. Dowiadują się, z czego mogą wynikać trudne sytuacje podczas kontaktów z klientem i jak skutecznie sobie z nimi radzić.
I. PROFESJONALNY EKSPEDIENT – CO TO WŁAŚCIWIE ZNACZY?
II. KOMUNIKACJA W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW
III. PROCES SPRZEDAŻY SKLEPOWEJ
IV. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW
DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.
DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.
FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.
CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.
CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.
UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.