Zarządzanie - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

Motywowanie pracownika

Zapytaj o ofertę Motywowanie pracownika

“Ludzie są do siebie podobni bez względu na rodzaj pracy jaki wykonują… Różnią się od siebie rodzajem wykonywanej pracy, wiekiem, płcią, wykształceniem – ale zawsze, co ma znaczenie podstawowe, pozostają jednostkami ludzkimi z ludzkimi potrzebami i motywacjami”.

Program szkolenia

  • Motywacja ludzi do pracy – teoria i praktyka.
  • Cel działań motywacyjnych.
  • Psychologiczne czynniki motywacji jednostki.
  • Rola finansowych i pozafinansowych czynników motywacji.
  • Przyczyny zmian w motywacji.
  • Motywacja zespołu.
  • Komunikacja a motywacja.
  • Organizacyjne czynniki motywacji.
  • Cechy efektywnych systemów motywacyjnych.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność wykorzystania szeregu technik motywowania pracowników w praktyce.
  • Wiedza o tym, jakie działania motywują, a jakie mogą demotywować pracownika.
  • Umiejętność przygotowania planu systemu motywacyjnego we własnym zespole.
  • Umiejętność rozpoznawania indywidualnych czynników motywacyjnych.
  • Wiedza o tym, jak najlepiej wykorzystać potencjał pracownika, dzięki umiejętności właściwego dopasowania technik motywacyjnych do grupy i jednostki.
  • Umiejętność świadomego budowania zaangażowania pracowników.
  • Wiedza o tym, jak utrzymać efektywność pracy: Jak zmotywować osobę długo pracującą?; Jak zmotywować osobę mającą monotonne zadania?
  • Zwiększenie umiejętności w zakresie komunikacji z pracownikami.
  • Umiejętność przekazywania pracownikom informacji zwrotnych i oceny w sposób motywujący.

DLA KOGO: managerowie.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Kasia jest profesjonalną osobą na odpowiednim stanowisku. Obecnie studiuję i mam kilku ulubionych wykładowców, których lubię słuchać… Pani Kasia pobiła wszystkich 🙂 Więcej takich szkoleniowców oraz szkoleń!!!

Szkolenie zostało poprowadzone przez Panią Katarzynę Kłodę, która zrealizowała zakres tematyczny w sposób profesjonalny i na wysokim poziomie merytorycznym.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania