Zarządzanie - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

Zarządzanie konfliktem

Zapytaj o ofertę Zarządzanie konfliktem

Konflikt jest nieodzownym elementem życia każdej organizacji. Ludzie obawiają się nieporozumień, gdyż postrzegają je jedynie jako rodzaj walki, w której wynik może być tylko „wygrany – przegrany”. W rzeczywistości sytuacja konfliktowa, to tylko skutek, który ujawnia zjawiska będące jego przyczyną. Zauważenie przyczyn może być szansą na dalszy rozwój.

Program szkolenia

  • Konflikt – definicja sytuacji.
  • Strony i przebieg sytuacji konfliktowych.
  • Psychologiczne aspekty sytuacji konfliktowych.
  • Konflikt a style komunikacji interpersonalnej.
  • Przyczyny powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Bariery w rozwiązywaniu konfliktów.
  • Pozytywne aspekty sytuacji konfliktowych.

Korzyści dla uczestników

  • Umiejętność rozpoznawania symptomów nadchodzących sytuacji konfliktowych.
  • Umiejętność rozpoznawania faz i stron sytuacji konfliktowych – wzrost umiejętności podejmowania działań zapobiegawczych oraz rozwiązujących spór (ja w konflikcie, inni w konflikcie).
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych – błędy w komunikacji jako częsta przyczyna powstawania sytuacji konfliktowych.
  • Poznanie strategii rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Wzrost umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi wśród pracowników.
  • Umiejętność stosowania działań zapobiegających nawracaniu sytuacji konfliktowych.

DLA KOGO: managerowie.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Szkolenie zostało poprowadzone przez Panią Katarzynę Kłodę, która zrealizowała zakres tematyczny w sposób profesjonalny i na wysokim poziomie merytorycznym.

Pani Kasia potrafiła skupić 100% uwagę grupy jednocześnie mając podejście indywidualne do każdego. Doceniam zaangażowanie.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania