Zarządzanie - tematy szkoleń:

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI MANAGERÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

Feedback – metody udzielania informacji

Zapytaj o ofertę Feedback – metody udzielania informacji

„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością, jak z własnej”.

Program szkolenia

  • Co to jest FEEDBACK?
  • Czemu służy udzielanie informacji zwrotnej?
  • Co różni konstruktywny feedback od krytyki?
  • Komunikacja jako narzędzie udzielania informacji zwrotnej.
  • Techniki udzielania feedbacku.
  • Indywidualna i grupowa informacja zwrotna – jak jej udzielić?
  • Struktura rozmowy z udzieleniem informacji zwrotnej.

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie kluczowych zasad udzielania informacji zwrotnej / technik feedbacku.
  • Uświadomienie, czemu służy informacja zwrotna i pokazanie korzyści prowadzenia rozmowy oceniającej.
  • Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej – indywidualnej i grupowej.
  • Umiejętność odróżniania konstruktywnego feedbacku od krytyki.
  • Poznanie technik efektywnej komunikacji, która jest podstawą skutecznego udzielania informacji zwrotnej.
  • Umiejętność przyjmowania feedbacku.

DLA KOGO: managerowie.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: dwa dni szkoleniowe.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Szkolenie zostało poprowadzone przez Panią Katarzynę Kłodę, która zrealizowała zakres tematyczny w sposób profesjonalny i na wysokim poziomie merytorycznym.

Pani Kasia potrafiła skupić 100% uwagę grupy jednocześnie mając podejście indywidualne do każdego. Doceniam zaangażowanie.

Napisz do nas!

Chcesz rozwinąć umiejętności managerskie kadry zarządzającej?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania