Techniki sprzedaży - tematy szkoleń

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ROZWIJAJĄC UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCÓW?

Zapytaj o ofertę Zobacz niżej

7. Merchandising

Zapytaj o ofertę 7. Merchandising

Cele szkolenia

Szkolenie dedykowane dla: właścicieli małych i średnich sklepów detalicznych, personelu sklepu niezależnie od zajmowanego stanowiska i funkcji na sali sprzedaży, przedstawicieli handlowych dostarczających produkty do sklepów, zawodowych projektantów i merchandiser’ów oraz wszystkich konsumentów, którzy chcą świadomie robić zakupy i nie ulegać wpływom reklamy i merchandising’u.

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie wiedzy o podstawowych zasadach i regułach merchandising’u.
  • Umiejętność prawidłowego wykonania ekspozycji sklepu i półki z towarem.
  • Umiejętność urządzania promocji w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż.
  • Wiedza o tym, jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy.
  • Praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze, a niekoniecznie najtaniej.

Program szkolenia

I. MERCHANDISING – PODEJŚCIE PRAKTYCZNE

  • Zdefiniowanie pojęcia;
  • Słownik merchandisingu;
  • Producent kontra detalista;
  • Czynniki skłaniające do zakupów;
  • Zasady zachowań konsumentów;
  • Ewolucja handlu i kierunki rozwoju;

 

II. SKUTECZNOŚĆ MERCHANDISING’U

  • Elementy merchandising’u i narzędzia pracy merchandisera;
  • Strategiczne miejsca w sklepie;
  • Poziomy ekspozycji w sklepach;
  • Reguła prawej ręki;

 

III. POTĘGA IMPULSU PODŚWIADOMOŚCI

  • Merchandising zmysłów;
  • Impuls wzrokowy i jego potęga;
  • Możliwość dotyku;
  • Zmysły zapachu i smaku;
  • Impuls słuchowy;
  • Kolory i światło;
  • Przestrzeń i ruch;
  • Bramy zmysłowe i ich wpływ na decyzje o gustach;

 

IV. TECHNIKI EKSPOZYCJI

  • Rodzaje sklepów detalicznych;
  • Idealna półka z produktami;
  • Kompozycja lady sklepowej;
  • Organizacja promocji;
  • Wykorzystanie POS-ów;

Ćwiczenia na własnych produktach (w przypadku szkoleń zamkniętych).

 

DLA KOGO: handlowcy/sprzedawcy/przedstawiciele, managerowie zespołów sprzedaży.

DLA KOGO NIE: indywidualni pracownicy. Szkolenie nie jest prowadzone w formule szkolenia otwartego, nie prowadzimy zapisów pojedynczych osób.

FORMUŁA SZKOLEŃ: szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu skierowanego do grupy pracowników konkretnego przedsiębiorstwa – SZKOLENIE ZAMKNIĘTE.
Może odbywać się w formie:
– warsztatu na sali szkoleniowej,
– interaktywnego warsztatu online.
Platformę do przeprowadzenia szkolenia on-line zawsze wybieramy razem z naszymi klientami.

CZAS TRWANIA: jeden lub dwa dni szkoleniowe w zależności od potrzeb.

CENA: cena szkolenia uzależniona jest od liczby uczestników oraz liczby wykupionych w ramach projektu szkoleniowego dni i tematów szkoleń. W ramach ceny szkolenia zapewniamy m.in.:
– wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych np.: konsultacje z managerami, skierowaną do uczestników ankietę potrzeb szkoleniowych on-line, obserwacje podczas pracy,
– materiały szkoleniowe: skrypty z teorią, zeszyty ćwiczeń, notatniki, długopisy,
– konsultacje z trenerem do 4 tygodni po szkoleniu.

 

UWAGA! Ponieważ nie jest to szkolenie otwarte nie podajemy ceny dla 1 osoby.

Opinie

Pani Iwona w ciekawy i interesujący sposób prowadziła szkolenie. Mogliśmy zagłębić się w badanie potrzeb klienta. Jak poprawnie formułować pytania do klienta. Jak poprawnie się przedstawiać.

RCbusiness doskonale sprawdza się w roli dostawcy usług szkoleniowych i doradczych. Wiedza oraz doświadczenie kadry trenerskiej przyczyniły się do rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz
zwiększenia efektywności pracy pracowników działu sprzedaży.

Szkolenie było wyjątkowym doświadczeniem oraz było przeprowadzone w ciekawej formie przez co na pewno uda się więcej wynieść z tego spotkania. Prowadząca w ciekawy i interesujący sposób
przedstawiła zagadnienia związane z obsługą klienta.

Napisz do nas!

Chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży swojego zespołu?
Skontaktuj się z nami - doradzimy w wyborze najlepszego rozwiązania